söndag 13 februari 2011

Lägg av och tänk!

Ja att sluta tänka det är något jag verkligen borde bli bättre på. Inatt fick jag gulligt sms, vi har bestämt att ses imorgon så varför nojjar jag?

Jag nojjar för att han inte svarat på mitt senaste sms. Mitt "planerings-sms"! Jag gillar att planera lite iallafall. Vill gärna veta lite om hur jag ska lägga upp min dag och om den inbegriper honom så behöver jag veta NÄR vi ska ses. Det är väl inte så himla mycket begärt, eller? Men inget svar på hela dagen.. antar att det kan ha massor av förklaringar. Han är på semester och umgås med sina vänner, han kanske är bakis och sover. Men lite svårare är det att förstå att han är online på fb-chatten och när jag skriver "hej" så loggar han ut!?

Well detta kan också ha en förklaring. Hans internetanslutning kanske dog, han har skrivit att det är kass anslutning där han är. Eller så hann han inte se att jag skrivit innan han loggades ur. Eller så var det en kompis som var inloggad på hans konto.

Hur som helst så är jag för trött för att orka bry mig mer nu. Har stängt av min mobil och ska bara chilla ett tag. Dammsuga lägenheten medan jag lyssnar på Julee Cruise och hennes vackra stämma och musik full av mystik och Twin Peaks-stämning.

Sen blir det skräckfilm i sängen innan jag somnar!

1 kommentar:

  1. ja ibland tänker man och analyserar för mycket. bra att du försöker låta bli. ha en underbar dejt imorron!
    kra

    SvaraRadera