måndag 24 januari 2011

Död men uppstånden!

Nu reser jag mig ur askan igen för att berätta galna berättelser om hjärta och smärta. Om allt som händer och sker i det som kallas mitt kärleksliv. Men först! Allra först ska jag lägga in några av de gamla inläggen! Jag trodde de var borta, väck, totalt förlorade i cyber space! Men jag borde ju veta att allt som skrivs och läggs ut finns kvar någonstans. I detta fall så fanns en del i min google reader och eftersom det bragde mig mycket nöje att läsa det (skrattade högt) så var jag tvungen att dela med mig till er.

Ni ska alltså få några av mina dejt-favoriter i repris! 

Boobsmannen (även senare kallad Kalsongmannen varför får ni snart läsa!)

Rebellen

Rockkillen

Jazz-killen och hans kompisar
och några nya förmågor som:

Snyftaren

Den obekväme med gula tänder
Hetingen

Proffessorn

Wannabeen

Look-aliken

Fulingen

Håll till godo!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar